The Voice Of Poland
Reklama

Macie już dość talent shows? (wyniki oglądalności)

Wydawało się, że muzyczne talent shows to samograje, które będą ciągnąć oglądalność jesiennych ramówek. Tymczasem coś się zaczyna zacinać w tym mechanizmie.

Dotychczasowe edycje wskazywały, że po pierwszych odcinkach oglądalność z reguły zaczynała rosnąć, by po kilku tygodniach ustabilizować się na pewnym poziomie. W tym jesiennym rozdaniu też hierarchia szybko została ustalona - na czele "Mam talent", drugi "Must Be The Music" (choć minimalnie słabszy od nadawanego przez TVN w tym czasie kulinarnego reality show "Masterchef"), a na końcu "The Voice of Poland".

Zaskakują jednak wyniki - "Mam talent" (TVN) zaliczył najsłabszy start w historii, a w tym tygodniu trzeci odcinek castingowy obejrzało 3,22 mln widzów (spadek o ponad 300 tysięcy). Przypomnijmy, że poprzednie edycje notowały średnią oglądalność na poziomie od prawie 4 mln po ponad 5,3 mln. Finał drugiej edycji oglądało ponad 6,7 mln widzów!

Reklama

Konkurencja też straciła - czwarty odcinek castingowy "Must Be The Music" Polsatu przyciągnął 2,64 mln (mniej o ok. 240 tys.), a "The Voice of Poland" (TVP2) tym razem zebrał 1,87 mln widzów (spadek o ok. 130 tys.).

Czytaj nasze relacje:

"Mam talent": Człowiek-guma i rajskie ptaki

"Must Be The Music": Kogo zapamiętają jurorzy?

"The Voice of Poland": Edyta Górniak popłakała się o nieżyjącego ojca

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy