Lenka i jej "Cienie"

11 czerwca ukaże się "Shadows" - trzeci album wokalistki o pseudonimie Lenka, pamiętanej z przeboju "The Show" z reklamy ramówki TVN.

Australijska wokalistka jest znana z lekkich, przebojowych piosenek. Sporym przebojem z drugiej płyty "Two" (2011) stał się utwór "Everything At Once", wykorzystany w globalnej kampanii Windows 8.

Reklama

"Shadows" to zbiór bardzo osobistych piosenek, napisanych przez Lenkę, podczas gdy spodziewała się swojego pierwszego dziecka. W marcu 2012 r. urodziła synka o imieniu Quinn (jego ojcem jest mąż Lenki, James Gulliver Hancock, który odpowiada za wizualną stronę płyt, teledysków i koncertów Australijki).

"Poprzednio moja muzyka koncentrowała się na bardzo energicznych piosenkach. Przy tej płycie zmieniłam kierunek - postanowiłam stworzyć kołysanki dla siebie, mojego dziecka i wszystkich wokół. Zawsze lubiłam muzykę, przy której można zasypiać" - wyjaśnia Lenka.

Współproducentem materiału jest Tom Schutzinger, z którym Lenka występowała w grupie Decoder Ring.

Oto szczegóły płyty "Shadows":

1. "Nothing Here But Love"
2. "Faster With You"
3. "Heart To The Party"
4. "After the Winter"
5. "Find A Way to You"
6. "Honeybee"
7. "No Harm Tonight"
8. "Two Heartbeats"
9. "Monsters"
10. "Nothing"
11. "The Top Of Memory Lane".

Dowiedz się więcej na temat: Lenka | cień | cienie | nowa płyta

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje