Reklama

Jennifer Lopez w Polsce: Finansowa klapa?

Koncert latynoskiej gwiazdy Jennifer Lopez w Gdańsku przyniósł budżetowi miasta ogromne straty - twierdzi "Fakt". Organizatorzy koncertu zaprzeczają tym doniesieniom.

Jak informuje "Fakt", zarządzająca stadionem na którym miał miejsce koncert spółka miejska nie chce podać liczby niesprzedanych biletów na występ Jennifer Lopez. Tabloid twierdzi, że to z powodu nikłego zainteresowania wydarzeniem, które ostatecznie przyniosło poważną stratę finansową.

"Całe przedsięwzięcie zakończy się finansową klapą. Mówi się, że straty mogą sięgnąć nawet 1,5 miliona złotych!" - czytamy.

"Nikt tego głośno nie powie, ale zainteresowanie było mniejsze, niż się spodziewano, a koszta organizacji gigantyczne" - twierdzi informator "Faktu".

Jak przypomina gazeta, organizatorzy poinformowali o sprzedaży 23 tysięcy biletów. "Fakt" twierdzi, że do sprzedaży trafiło ich ponad 21 tysięcy. Nie oznacza to, że wszystkie wejściówki się rozeszły.

O braku zainteresowania fanów występem Jennifer Lopez w Gdańsku ma świadczyć również fakt, że liczba rozdanych za darmo wejściówek liczona jest w tysiącach.

Reklama

"Chciałbym także zdecydowanie zaprzeczyć niektórym medialnym doniesieniom, że dochodziło do rozdawnictwa biletów. Nawet jeśli bilety były przekazywane, to otrzymywaliśmy za nie usługi, za które normalnie należałoby zapłacić i to sporo. Dotyczy to zarówno usług z zakresu promocji jak i związanych z produkcją koncertu. Rozliczenia miały więc charakter barterowy. Nie rozdawaliśmy biletów tylko po to, żeby zapełnić stadion. Zresztą nie moglibyśmy tego robić bowiem wydane bilety podlegały rozliczeniu z managementem artysty. Jeśli więc wydalibyśmy komukolwiek bilety bez ekonomicznego uzasadnienia musielibyśmy zapłacić za nie artyście" - twierdzi natomiast w przesłanym do redakcji INTERIA.PL oświadczeniu Janusz Stefański z agencji Prestige MJM, która była współorganizatorem koncertu Jennifer Lopez.

Według organizatorów, "koncert Jennifer Lopez zakończył się sukcesem. Wpływy ze sprzedaży biletów i wpłat sponsorskich przewyższyły koszty organizacji związane z gażą artystki jak i produkcją wydarzenia".

Organizatorzy przekonują również, że od początku zakładali sprzedaż na poziomie 20 tysięcy biletów i ten wynik - pomimo bardzo krótkiego okresu dystrybucji wejściówek (7 tygodni) - udało im się osiągnąć.

"W ostatnim czasie niektóre media próbują wytworzyć wrażenie, że na nowowybudowanych stadionach nie opłaca się organizować żadnych imprez. To nieprawda! Dlatego też w przyszłym roku zamierzamy przygotować na PGE Arena kolejne znaczące wydarzenie muzyczne" - dodaje Marek Kurzawa z agencji Prestige MJM.

Zobacz teledyski Jennifer Lopez na stronach INTERIA.PL!

INTERIA.PL/Fakt
Dowiedz się więcej na temat: koncert | 'Fakt' | "Fakt" | Twierdzi | klapa | Jennifer Lopez
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy