Reklama

Doda wciąż przed Górniak

Dorota Rabczewska to najcenniejsza polska gwiazda muzyczna - wynika z raportu magazynu "Forbes".

Gazeta ponownie oszacowała reklamową wartość polskich celebrities. Wśród wykonawców muzycznych najwyższe miejsce przypadło Dodzie. Piosenkarka znalazła się na pozycji 8., a jej reklamowe usługi "Forbes" wycenił na 533 tysiące zł.

Dopiero na pozycji 41. znalazła się Edyta Górniak, której telewizyjne występy i częsta obecność na łamach tabloidów nie pomogła w zwiększeniu reklamowej wartości. Według "Forbesa" Górniak można wynająć do reklamy za 358 tysięcy zł.

Jeszcze niżej wyceniono Piotra Rubika. Kompozytor, który w poprzednim notowaniu magazynu znajdował się w pierwszej dwudziestce, tym razem musiał zadowolić się pozycją 47. Usługi Rubika oszacowano na 351 tysięcy zł. Tak gwałtowny spadek reklamowej wartości odzwierciedla fakt, że muzyka kompozytora przejadła się Polakom.

Reklama

Zaskakująco nisko wyceniono usługi Piotra Kupichy z Feel. Według "Forbesa" lider wciąż najpopularniejszej polskiej grupy wziąłby udział w reklamie za 269 tysięcy zł.

Najcenniejszą polską gwiazdą uznano Roberta Kubicę (877 tys. zł), który ze szczytu listy zrzucił Marka Kondrata (789 tys. zł).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Doda | dodaj | Forbes | polska gwiazda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy