The Voice Of Poland
Reklama

Bardzo dobra oglądalność finału "Must Be The Music", fatalnie "The Voice"

Ostatni odcinek drugiej edycji polsatowskiego show "Must Be The Music. Tylko muzyka" zgromadził widownię na poziomie 3,7 mln. To najlepszy wynik tego programu jesienią.

Tym samym oglądalność "Must Be The Music" w ciągu tygodnia wzrosła aż o 700 tys. widzów. Przypomnijmy, że program wygrał 17-letni wokalista i gitarzysta Maciej Czaczyk - czytaj relację z finału.

Liderem rankingu telewizyjnych programów rozrywkowych pozostaje "Mam talent", który w minioną sobotę obejrzało 4,8 mln Polaków - wzrost o 300 tys.

Fatalnie radzi sobie "The Voice Of Poland", który z tygodnia na tydzień traci widzów. Tym razem show emitowany na antenie telewizyjnej Dwójki zanotował średnią oglądalność na poziomie 2,1 mln - spadek o 300 tys.

Reklama

Warto przypomnieć, że znacznie lepiej radziła sobie emitowana w wiosenne soboty w TVP 2 "Bitwa na głosy", która pod koniec zdecydowanie wygrywała oglądalnością z "Must Be The Music". To stawia pod znakiem zapytania przyszłość "The Voice" w polskiej telewizji i uprawdopodobnia drugą edycję "Bitwy...", o czym nieoficjalnie spekuluje się już od momentu zakończenia pierwszego sezonu show.

Czy "The Voice Of Poland" faktycznie jest najgorszym z trzech emitowanych jesienią "talent shows"? Czekamy na Wasze komentarze!

Czytaj także:

"Mam talent": Ocean możliwości

"The Voice Of Poland" bez Kasi i Filipa

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy