The Voice Of Poland
Reklama

"The Voice of Poland" lepszy od "Must Be The Music" o włos

Spore zaskoczenie - w wynikach oglądalności telewizyjnych show "The Voice of Poland" przegonił "Must Be The Music".

Od startu jesiennej ramówki sytuacja była stabilna - najwięcej widzów przyciągał "Mam talent" (TVN), za nim był "Must Be The Music" (Polsat), a na szarym końcu "The Voice of Poland" (TVP2).

Raz wyjątkowo zdarzyło się, że "MBTM" wyprzedził "Mam talent", ale po tygodniu sytuacja wróciła do normy. Różnice między programami były na tyle duże, że szanse na zmianę hierarchii wydawały się niewielkie.

W ostatni weekend tradycyjnie na czele zameldował się "Mam talent" (2,78 mln widzów, spadek o ok. 330 tys.). Prawie pół miliona widzów stracił za to "Must Be The Music" (z 2,81 mln na 2,35 mln), który o włos dał się przegonić rosnącemu stopniowo "The Voice of Poland". Różnica między tymi dwoma programami wynosi dokładnie... 85 widzów! (dane Nielsen Audience Measurement).

Reklama

Te trzy talent shows bez problemu "zjada" jednak kulinarny "MasterChef" (TVN), który śledzi przed telewizorami ponad 3,27 mln widzów.

Czytaj nasze relacje:

"Mam talent": Kompromitujący występ "Eltona"

Kto wyleciał z "The Voice of Poland"

Półfinał "Must Be The Music" bez chorej Kory

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mam Talent | The Voice Of Poland | Must be the Music | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy