The Voice Of Poland
Reklama

"The Voice Of Poland" gonił "X Factor", ale nie dogonił

Finałowy odcinek drugiej edycji "The Voice Of Poland" obejrzało 2,2 mln widzów.

Włodarze TVP mogą być zadowoleni z tego wyniku - w ciągu dwóch tygodni "The Voice" zyskał aż pół miliona widzów.

Nie wystarczyło to jednak, by dogonić słabnący "X Factor". Emitowany w tym samym czasie przedostatni odcinek trzeciej edycji miał oglądalność na poziomie 2,3 mln.

Choć "X Factor" obronił się przed bezpośrednią konkurencją, to jest to zwycięstwo pyrrusowe. W stosunku do pierwszej edycji z 2011 roku flagowy program TVN-u stracił aż dwa miliony widzów.

Warto jednak podkreślić, że oba "talent shows" były w sobotę (18 maja) najchętniej oglądanymi programami w polskiej telewizji.

Reklama

"X Factor" czy "The Voice Of Poland"? Który program oglądaliście? Który jest lepszy? Czekamy na Wasze komentarze!

Zobacz wyniki oglądalności z poprzedniego tygodnia

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy