Reklama

Megadeth dla bezdomnych

Podczas letniej trasy u boku Motley Crue i Anthrax, thrashmetalowa grupa Megadeth będzie przemawiać nie tylko do uszu zgromadzonych na koncertach fanów, ale również do ich serc. Telebimy ustawione przez Narodową Koalicję dla Bezdomnych (NCH), pokazywać będą wideoklip zespołu "Breadline", traktujący właśnie o bezdomnych, jednym z największych w Ameryce problemów społecznych.

Teledysk do utworu "Breadline" składa się z ujęć dokumentalnych, nakręconych na ulicach Los Angeles i będzie wykorzystywany przez NCH, jako reklama społeczna. "Ludzie tracą dach nad głową w alarmującym tempie" - powiedział Dave Mustaine, lider Megadeth. "Problem bezdomności dotyka nie tylko słabych i ignorantów. Nie dyskryminuje nikogo, ale może się przydarzyć zarówno najgorszym, jak i najlepszym spośród nas. Otwórzcie oczy, odwracanie głowy od problemów nic nie załatwi. To może zdarzyć się każdemu. Wiem coś o tym, bo sam byłem bezdomny od 1984 do 1986 roku' - dodał gitarzysta.

Reklama

Megadeth nie tylko poprzez teledysk postanowili wspomóc Koalicję. Również cały dochód z najbliższego koncertu zespołu w Waszyngtonie trafi na jej konto.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Motley Crue | Megadeth
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy