Reklama

Wybierasz się na koncert Florence & The Machine w Łodzi? Powinieneś to wiedzieć!

W sobotę 12 grudnia zespół Florence & The Machine ponownie zagra dla polskiej publiczności. Sprawdźcie, o czym powinniście wiedzieć zanim wybierzecie się do łódzkiej Atlas Areny.

W sobotę 12 grudnia zespół Florence & The Machine ponownie zagra dla polskiej publiczności. Sprawdźcie, o czym powinniście wiedzieć zanim wybierzecie się do łódzkiej Atlas Areny.
Florence Welch znów zaczaruje polskich fanów? /Jason Merritt /Getty Images

Rudowłosa wokalistka ma w Polsce liczne grono fanów, o czym świadczy bardzo szybkie wykupienie biletów na jej koncert w Łodzi. Wejściówki rozeszły się bowiem w nieco ponad miesiąc od informacji o polskim przystanku na trasie.

Tym, którzy bilet na sobotę mają już w kieszeni, Florence & The Machine przedstawiać nie trzeba. Przypomnijmy jednak, że łódzki koncert odbędzie się w ramach trasy promującej najnowsze wydawnictwo grupy zatytułowane "How Big, How Blue, How Beautiful". Album ukazał się 2 czerwca i zgromadził w ogłoszonych ostatnio nominacjach do nagród Grammy trzy nominacje (najlepszy album, najlepszy występ w duecie/grupie za numer "Ship to Wreck" oraz najlepszy utwór rockowy z piosenką "What Kind of Man"). Płyta była także typowana do prestiżowej nagrody Mercury Prize.

Reklama

Informacje podstawowe

Organizatorzy informowali pod koniec lipca, że bilety na wydarzenie nie będą już dostępne ani w przedsprzedaży, ani bezpośrednio w dniu koncertu w kasie Areny.

W dniu koncertu do Atlas Areny można wejść między 18:00 a 22:30.

Harmonogram koncertu:

20:00 Palma Violets
21:00
Florence + The Machine

Organizatorzy koncertu zastrzegają, że godziny startu koncertów mogą ulec zmianie. Występ gwiazdy wieczoru powinien zakończyć się przed 23.00.

Parking

Przy Atlas Arenie dostępny jest parking dla ok. 600 samochodów. Opłata za 1 dzień postoju to 30 zł.

Osoby przyjeżdżające samochodami mogą też zarezerwować miejsce na pobliskim parkingu dozorowanym położonym 200 m od Atlas Areny. Parking jest płatny - kosztuje 40 zł dla samochodu osobowego i 60 zł dla busa.

Na czas trwania koncertu Florence + The Machine parkować będzie można także na skrajnych pasach ruchu przy ul. Bandurskiego.

Zobacz teledysk "What Kind of Man":

Sprawdź tekst utworu "What Kind of Man" w serwisie Tekściory.pl!

Wejście na koncert

Organizatorzy przypominają również, że bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na miejsce imprezy. Na terenie Atlas Areny nie ma bankomatu, w związku z czym warto zabrać ze sobą gotówkę na ewentualny zakup napojów i przekąsek lub upominków związanych z Florence + The Machine.

Uczestnikiem koncertu może być osoba małoletnia do 15 lat, pod opieką osoby dorosłej i na wyłączną odpowiedzialność osoby dorosłej, pod której pieczą pozostaje, po nabyciu biletów wstępu zarówno dla osoby małoletniej jak i dorosłej.

Osoby niepełnoletnie, które ukończyły 15 lat mogą uczestniczyć w koncercie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz poprawnie wypełnionej i podpisanej zgody opiekunów prawnych na uczestnictwo w imprezie. Wzór zgody oraz wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie organizatora.

Osoby niepełnosprawne

Osoby, które kupiły bilet dla niepełnosprawnych prosimy o wejście na koncert przez wejście nr 1. W razie potrzeby można kontaktować się z ochroną. Pracownicy chętnie udzielą pomocy i pomogą zająć jak najwygodniejsze miejsce.

Zakaz wnoszenia / przedmioty zabronione:

- laptopy, tablety, kamery, aparaty z wymienną optyką, selfie sticks,
- napoje alkoholowe i bezalkoholowe,
- jedzenie,
- ulotki, materiały reklamowe
- transparenty i flagi o wymiarach większych niż 1,5 x 2 m, kije, wskaźniki laserowe,
- broń,
- niebezpieczne przedmioty i narzędzia,
- materiały wybuchowe i pirotechniczne,
- środki odurzające i substancje psychotropowe,
- środki trujące i promieniotwórcze,
- płyty łatwopalne,
- zwierzęta

Wersja premium

Nawet przeciętni fani brytyjskiego zespołu wiedzą, że Florence & The Machine mają w Polsce prężnie działający fanklub, który jest jednym z największych fanpejdży o zespole na świecie.

Członkinie grupy ponownie szykują coś specjalnego z okazji występu brytyjskiego zespołu w Polsce. Zaplanowano w sumie trzy fanowskie akcje koncertowe.

Jedną z nich jest, tradycyjnie już, odpowiednia charakteryzacja, czyli twarz ozdobiona brokatem oraz wianek na głowie.

"Pragniemy, by i arena pełna była kwiatów i brokatu! Florence jest wielką fanką wianków, więc po raz kolejny poprosimy fanów, by się w nie przystroili, a do rąk niech wezmą woreczek brokatu, który Flo uwielbia" - napisały organizatorki niespodzianki.

Drugie przedsięwzięcie ma charakter charytatywny i zostało przygotowane wraz z fundacją Happy Kids.

"Podczas festiwalu Coachella Florence zapoczątkowała swoistą nową tradycję - pod koniec utworu ‘Dog Days Are Over’ zachęca fanów do pozbycia się elementu ubioru i wymachiwania nim nad głową. My chciałybyśmy wziąć ten właśnie element i nadać mu głębszy sens; poprosiłyśmy fanów, by specjalnie na łódzki koncert zabrali ze sobą fragment ubioru, którego mimo dobrego stanu już nie noszą i który powędruje w powietrze, gdy tylko Florence o to poprosi. Cała arena wypełni się na chwilę fruwającymi ubraniami, które potem zostaną zebrane przez fundację, by służyć potrzebującym dzieciom. Akcja została oczywiście skonsultowana z ochroną i managementem zespołu" - czytamy w opisie akcji.

Zobacz wykonanie "Dog Days Are Over" na żywo:

Ostatnia zaplanowana niespodzianka dotyczy tytułowego utworu albumu "How Big, How Blue, How Beautiful" oraz urodzinowego flashmoba przygotowanego przez fanklub, na widok którego Florence rozpłakała się i podziękowała polskim fanom na swoich profilach w mediach społecznościowych. Zadanie polega na uniesieniu w górę niebieskich balonów ledowych z napisem "Reach Out" w czasie wykonywania przez zespół tytułowego singla z płyty.

Zobacz teledysk "Delilah":

Sprawdź tekst utworu "Delilah" w serwisie Tekściory.pl!

Dodatkowe informacje o akcjach koncertowych dostępne są na oficjalnej stronie fanklubu Florence & The Machine.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Florence & The Machine | koncert w Polsce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama