Reklama

Najpopularniejszy festiwal w mediach? Przystanek Woodstock!

Rok 2014 należał do Przystanku Woodstock, przynajmniej w mediach. Tak wynika z raportu agencji Press Service Monitoring Mediów, która sprawdziła o którym festiwalu najczęściej mówiło się w komunikatach medialnych.

Na temat Przystanku Woodstock opublikowano blisko 16,5 tysiąca informacji. Odnośnie drugiego Open'era pojawiło się takich komunikatów 12,9 tysiąca.

Trzecim najbardziej medialnym festiwalem w Polsce okazał się Orange Warsaw Festival, o którym media wspominały 6,3 tysiąca razy. Następne miejsca przypadły Audioriverowi (5,2 tysiąca komunikatów), OFF Festivalowi (4,1 tysiąca wspomnień), Tauronowi oraz Jarocinowi (po 2 tysiące informacji).

Spory udział w promocji festiwalów miały media internetowe. Gdyby porównać samą sieć o wiele lepiej wypadłyby imprezy takie jak Unsound, FreeFormFestival, Selector oraz Castle Party (internet był jedynym medium dla festiwalu z Bolkowa).

Reklama

Dla każdego festiwalu najbardziej owocne były miesiące, w których odbywała się impreza. Dla przykładu w sierpniu 2014 roku media wyprodukowały prawie 5 tysięcy komunikatów na temat Woodstocku. Dużym rozgłosem cieszył się on także w styczniu, w momencie gdy grała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Niektóre festiwale mogły liczyć na spore wsparcie regionalne. Tutaj brylowały: Jarocin, Tauron Nowa Muzyka, Audioriver oraz Woodstock.

Sprawdź nasz specjalny serwis o najważniejszych festiwalach 2014 roku!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy