Reklama

Kup piosenkę, dostaniesz piosenkę

Chris Martin chce dystrybuować nowy album grupy Coldplay według zasad... supermarketowych promocji!

Wokalista powiedział gazecie "Daily Mirror", że chce zachęcić fanów do kupienia najnowszej płyty "Viva La Vida or Death" w internecie, oferując pakiet "Buy One Get One Free". Czyli kupujesz jeden utwór, a drugi ściągasz za darmo.

"Chyba wpadłem na ten pomysł dzięki pracy w jednej z sieci supermarketów. Tam taka promocja świetnie działała" - śmieje się lider Coldplay, wspominając dawne czasy.

"Jak już mówiłem wcześniej, obecnie nikt nie kupuje płyt. A już na pewno całych albumów. Natomiast nasza nowa płyta jest do słuchania od początku do końca" - kontynuuje Martin, którey jest przekonany, że dzięki promocji fani zapoznają się z całą zawartością "Viva La Vida or Death".

Reklama

Inne zdanie nie ten temat mają szefowie wytwórni Capitol, która wydaje Coldplay:

"Nic mi nie wiadomo na ten temat. Menedżerowie zespołu powiedzieli mi, że to nieprawda" - skomentował jeden z pracowników labelu.

Co sądzisz o pomyśle Chrisa Martina? Czy jest to dobry sposób na promocję płyty?

Zobacz teledyski Coldplay na stronach INTERIA.PL!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Coldplay | nowy album | Chris Martin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy