Reklama

Coldplay w październiku

Piąty studyjny album Coldplay zatytułowany "Mylo Xyloto" (wymawiane 'majlo zajleto') ukaże się 24 października.

Producentami płyty są Markus Dravs, Daniel Green i Rik Simpson, a dodatkowe kompozycje i podrasowanie brzmień to dzieło Briana Eno.

Poprzedni album Coldplay "Viva La Vida" z 2008 roku zdobył pierwszej miejsce w 36. krajach, w tym Wielkiej Brytanii i USA.

"Mylo Xyloto" ukaże się w formacie cyfrowym, CD i na winylu. Do 180-gramowego wydania winylowego dołączony zostanie plakat wielkości 12" x 36" (30 x 91 cm). Dostępna będzie również specjalna limitowana edycja płyty zawierająca książeczkę 12" x 12" (30x30 cm) w twardej oprawie z rozkładanymi obrazkami graffiti autorstwa Davida A. Cartera, winyl, CD oraz unikalne materiały - zdjęcia, fragmenty dziennika ze studia oraz osobiste notatki członków zespołu.

Reklama

"Dwustronną" oprawę graficzną okładki opublikowano właśnie na oficjalnej stronie zespołu. Połowa płyt CD zostanie zapakowana tak, by prezentować grafikę na okładce, a druga - z odwróconą wkładką i srebrnymi inicjałami "M X" wyciętymi w stronie nałożonej na kolorowy obraz.

"Paradise", kolejny singel Coldplay po promowanym obecnie "Every Teardrop Is A Waterfall", ukaże się w sprzedaży i pojawi w rozgłośniach radiowych 12 września.

Zobacz teledysk "Every Teardrop Is A Waterfall":

Czytaj także:

Paradoks Coldplay - nasz tekst o zespole

Zobacz teledyski Coldplay na stronach INTERIA.PL!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mylo Xyloto | Coldplay | płyta | Open'er Festival
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy