Reklama

Cenzuralne kłopoty The Charlatans

Członkowie formacji The Charlatans zdecydowali się przerwać kampanię reklamową swego najnowszego singla "Love is The Key" po tym, jak czytelnicy magazynów muzycznych wyrazili swoje oburzenie z powodu zdjęcia reklamującego wydawnictwo, a będącego jednocześnie okładką singla.

Zdjęcie przedstawia mężczyznę klęczącego przed kobietą i według zgłaszających swe zażalenia obrońców moralności, dość otwarcie kojarzy się z seksem oralnym. O sprawie zrobiło się bardzo głośno. Muzycy długo bronili swego stanowiska. Jednak kiedy Advertising Standards Authority, agencja zajmująca się kontrolą reklam wszelkiego typu, poinformowała, że rozważy dwie skargi, które do niej wpłynęły muzycy sami zdecydowali się zatrzymać publikację plakatów w magazynach i na ulicznych billboardach.

Jak na razie nie wiadomo, jaki wpływ będzie to miało na sprzedaż singla.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Kłopot | Guardian | kłopoty | Charlatans
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy